zondag 26 januari 2014

Instapviering Eerste Communie 'Jezus kent me bij mijn naam'

Op zondag 26 januari was er de eerste instapviering met onze eerste communicanten in de kerk van St. Katrien.  Met als thema 'Jezus kent me bij zijn naam' werd de viering ingekleurd.  De kinderen werden 'bij naam' genoemd en mochten hun parel in Gods hand op het bord aanbrengen.  Ondertussen zongen we het lied 'wel honderduizend keer heb ik mijn naam gehoord, hij is zo heel bijzonder, 't lijkt wel een toverwoord'.  We beluisterden het verhaal van de roeping van de leerlingen van Jezus.  Op het einde van de viering kregen alle kinderen een kaarsje mee naar huis met hierbij een opdracht om elke avond het even stil te maken en te bidden tot Jezus; dit samen met hun mama en papa.  We zijn onze weg gestart naar de Eerste Communie toe.  Het wordt alvast boeiend !   Om de foto's van de viering te bekijken, klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten